8 Aralık 2016 Perşembe

Gülümsemeye sebep yaratmak...

Gündelik yaşam yoruyor artık, bazen farkında olarak, bazen de olmayarak tükeniyoruz. Koşup duruyoruz gün içinde, aslında nereye olduğunu tam olarak bilmeden. Gülümsemeyi unutuyoruz bazı günler. Bu haller de gitgide bizi aşağı çekiyor, düşüyoruz düşüyoruz düşüyoruz, hop bir baktın yerlerdesin. Ne için? Hiçbirşey... Gündelik büyük şehir hayatı bizi sistemli bir şekilde aşağı çektiği için bizim birşeyler yaparak kendimizi yukarı itmeye gayret etmemiz şart oluyor. Kendi gülümseme nedenlerimizi kendimiz yaratalım. En azından gayret edelim. Aslında bir teşekkür etmeye bile başladın mı sonu gelmiyor, edilecek şeyler listesi uzadıkça uzuyor, bir deneyin, bunu yaparken farkına varıyorsun, ilahi düzenin, kendinin, yukarıdakinin büyüklüğünün...

Oldum olası elimden gelen şeyleri kendim yapmayı sevdim, öyle mutlu oldum. Gidip satın almaktansa uğraşmak hep iyi geldi bana, elimden gelen şeyleri tabii:D Kusursuz olmasına gerek yok, el değdirmek bile besliyor insanı. İçinde bulunduğumuz yıl toparlandı gidiyor, yeni yıl geliyor, güzel gelsin, sağlık getirsin, ve aşk, ve neşe, ve huzur, ve keyif, ve ağız tadı, ve mutluluk, ve yüreklerimizdekileri...:) Amin:)


Bu sene ağaç süslemeyelim, şekli çam ağacına yakın birşeyden kendi ağacımızı yapalım istedim. Ne olsun ne olsun derken merdiveni ağaç yapmak geldi aklıma. Madem ağacı kendimiz yapacağız, süslerin bazılarını da hatta yeniyıl kartlarımızı da kendimiz yapalım dedik. Bir bölümü webden DIY videolarından, bir bölümü kendi içimizden çıkan süsler buyrunuz. Belki siz de yapmak istersiniz:) Tavsiye ederim, acayip kafa boşaltıyor, eğlenceli de, hem de kolay:)






 




İhtiyacımız olanlar; birkaç kahve karıştırıcı, tutkal, sim, yün, kullanılmış kağıt  rulosu, karton, stickerlar...






































Pipeti ortadan kesip uçarını tekrar kesiyoruz. Dışa kıvırıyoruz. 






 Sağlıkla ve sevgiyle kalın...Her daim kolaylıkla gülümseyecek sebepler bulabilmeniz dileğiyle...





1 yorum:

  1. Şahane olmuş.... Bayıldım merdiven ağaca... Süsler de bir harika. Sen de video çekip youtubea koymalısın bence, nasıl yapıldığını bir de orda anlatırsın ��

    YanıtlaSil