4 Ekim 2016 Salı

Toprak mezelikler, servislikler...

Evde biriken toprak yoğurt kaplarını genelde kullanırım. Atmaya kıyamıyorum, bir şekilde iş görüyor, değerlendirmeye çalışıyorum. Geçenlerde instagramda gezerken bir arkadaşımın gönderisindeki renkler, tatlılık gözümü aldı:) Bir de baktım ki o da benim gibi toprak kapları biriktirenlerdenmiş. Kapları güzel güzel boyamış, çeşit çeşit meze tabakları çıkmış ortaya, çok da tatlı görünüyordu. 

Hemen biriken toprakları piyasaya çıkardım, renk renk akrilik boya, birkaç fırça, parke cilası/vernik ve tiner aldım koyuldum işe. Akrilik boya ile istediğiniz şekilde boyayın, hemen kuruyor zaten. Kuruduktan sonra cilalayın ve keyifle kullanın. (vernik en iyisi ama ben o an bulamadığım için parke cilasıyla cilaladım, oluyor)  

Nefis şeyler çıktı. İster meze koyun, ister çerez koyun, ister meyve koyun, ne isterseniz, sıcak sıcacık...Ben pek sevdim sizin de ilginizi çeker belki siz de yaparsınız diye paylaşmak istedim...:)







Küçük not: Boyayı yaptığınız akrilikli fırçaları suya; cila yaptığınız fırçaları da tinere koymayı unutmayın:D



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder