13 Aralık 2011 Salı

Spora, sporcuya hizmet...:) sevgili İpek Şenoğlu için...

Milli tenisçimiz, gururlarımızdan biri sevgili İpek Şenoğlu pek severmiş meğer, tatlı, kek, pasta...özellikle de kakaolu ve çikolatalılarını...Kendisi için birşeyler yapmak çok istedim, ikna ettim, dün gece de mutfağa onun için girdim...


Chocolate Chip Cookie yaptım, olması gerekenden 1.5 dk daha fazla fırında tuttuğumdan hafif bir kavruk kokusu oldu sanırım, umarım İpek Hn beğenir:) Kendisinin haberi yok ki ben artık ona yapar yapar gönderirim fırından çıkanlardan...


Tarif  Cafe Fernando'dan http://cafefernando.com/turkce/korova-kurabiyeleri/ Misler gibi koktu ev, komşular kapıya dayandı:) Bence deneyin...









               son hali:) az sonra İpek Şenoğlu'na teslim edilecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder