31 Aralık 2016 Cumartesi

İyi günler getir 2017

Herşey dijitalleşse de ben özel günlerde el yazımla kart yazmayı ve göndermeyi hala çok severim. Hissimin geçtiğine inanırım. Bu sene kartları da kendim yapmak istedim. Bir önceki postta yapımını paylaştığım el yapımı süslerle süsledim...Ben çok sevdim:) Verdiğim dostlarımın da sevdiklerini umuyorum.







Sağlık istiyorum hepimiz için, o olmadan her şey anlamını yitiriyor çünkü...ağız tadı istiyorum sonra, iç huzuru ve neşe, tamlık ve dinginlik, keyif ve içten gülümsemeler, güzel tatlar, umut istiyorum. Ülkemize ve dünyamıza barış dolu aydınlık günler istiyorum. Sevebilelim, sevelim, paylaşalım, çoğalalım, tükettiğimizden çok üretelim istiyorum..."iyi ki" ler biriktirelim, farkedelim, şükredelim istiyorum...



İyi günler getir 2017, hoşgel...

Sevgiyle...

1 yorum:

  1. Gambling and gambling on tv - YouTube
    Watch gambling on tv on YouTube from your browser. Watch the full clip or find the best sites best youtube to mp3 converter to play on your mobile device. Live How do you watch the channel in real time?Who should I search for on youtube?

    YanıtlaSil